piątek, 21 kwietnia 2017

Lovoldo / Recenzja Produktu

Drodzy Psiarze! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szelek norweskich z firmy Lovoldo. We wstępie mogę już powiedzieć, że jesteśmy z Miką wręcz zachwycone!
Coś o firmie



Lovoldo jest to internetowa firma szyjąc rozmaite akcesoria spacerowe dla czworonożnych przyjaciół. Działa na stronie internetowej i na Fb. Zdolne rączki Pani Dominiki tworzą przecudne, podszywane materiałem lub gąbeczką obróżki, szelki norweskie, szelki guardy, smycze itd. W ofercie mają wiele ślicznych, śmiesznych i ciekawych wzorków i podszyć. Najlepsze jest to, że sam możesz sobie zaprojektować spacerowe produkty! Do tego kontakt ze sprzedawcą jest niesamowity, pani Dominika szybko odpisuje na wiadomości, wszystko dokładnie tłumaczy :)

Coś o szelkach norweskich 

Przede wszystkim szelki norweskie są to szelki odpowiednie dla psów powyżej dziesiątego miesiąca życia, które już nie rosną, ponieważ pas przedni nie jest do regulacji. Osobiście, jest to mój ulubiony rodzaj szelek, gdyż są bardzo wygodne dla psa i w żaden sposób go nie uciskają. Są idealne na długie spacery. Podoba mi się w nich również "rączka", która jest wygodna dla właścicieli.

zdjęcie przykładowych szelek norweskich 

Szelki pod lupą
Zacznijmy od rodzaju tasiemki. Jak już pewnie wiecie, zakochałam się we wzorkach w batmana. Jak zobaczyłam "Bat Girl" to stwierdziłam, że Mika musi je mieć, i tak też się stało. Jesteśmy szczęśliwymi posiadaczkami różowego batmana dla psich dziewczynek :D


Nasz różowy batman podszyty jest na pasie przednim różową gąbeczką, bardzo mięciutką i wygodną dla psa. Natomiast w pozostałych miejscach czarną, zwykłą tasiemką. Takie połączenie wygląda bardzo estetycznie.


Szeleczki mają dość grubą klamrę, mnie się to podoba, moim zdaniem idealnie pasuje do Miki. Jest solidna, mam pewność, że nie odepnie się w czasie spaceru :)


Kółeczko, do którego przypinamy smycz również jest grube i mosiężne, Cała kompozycja świetnie do siebie pasuję :)


Element służący do pomniejszania i powiększania szelek jednak nas troszkę zawiódł. Podczas spaceru norwegi rozluźniają się i pasek zaczyna Mice latać w powietrzu. Oczywiście nie dzieje się tak ciągle, co jakiś czas. Jest to jedyny minus tych szelek.


Jak szelki wyglądają na Mikusi?












Podsumowując
Jesteśmy bardzo zadowolone z szelek norweskich od firmy Lovoldo. Są wygodne, a za razem piękne i bardzo dziewczęce.





Chciałybyśmy bardzo serdecznie podziękować firmie Lovoldo za możliwość współpracy! 
A Wam jak podobają się nasze szelki? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu!

Witryna internetowa firmy Lovoldo:
 http://lovoldo.weebly.com/

Strona firmy Lovoldo na FB:
https://www.facebook.com/lovoldo/?fref=ts

1 komentarz:

  1. Bardzo nie miłą obsługa... Kontaktowałam się z tą firmą 2 razy i za każdym razem Pani która mi odpisywała pisała w sposób pretensjonalny jak do swojej koleżanki. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta przez co na pewno tam nic nie kupie. Masakra!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"