czwartek, 31 sierpnia 2017

kuriersi.pl

Chcesz szybko, tanio i bezpiecznie dostarczyć paczkę bez wychodzenia z domu? Kuriersi.pl - to jest właśnie to!
Kochani, w dzisiejszym wpisie pragnę Wam polecić usługi kurierskie firmy kuriersi.pl. Zapraszam!
logo
 
O firmie
 
"Kuriersi.pl to niezwodne wsparcie w realizacji wysyłek kurierskich – nasza platforma wysyłkowa integruje systemy kurierskie z najbardziej popularnymi platformami sklepów internetowych, aby pomagać naszym klientom w jeszcze prostszym wysyłaniu zamówień" - tak piszą o sobie "kuriersi"!
 
Cennik
 
Wyślę Wam tutaj link do cennika, ponieważ jest on dosyć długi, wszystko jest dokładnie wyliczony. Moim zdaniem ceny są niskie jak na tak dobre i szybkie dostarczanie paczuszek :D 

 
 Plusy korzystania z usług kurierskich tej firmy

Firma oferuje wiele ciekawych ofert, np oferta dla biznsu, dla osób, które mają różne sklepy internetowe. Każdy kto zamówi kuriera, może śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej, co według mnie jest bardzo dobrą opcją.

Jak zamówić kuriera?

Pierwszym krokiem do zamówienia kuriera jest podanie: wagi, szerokości, długości, wysokości i opakowania paczki. Potem należy wybrać kuriera, następnie podać swoje dane adresowe i kontaktowe, a na koniec dane do płatności. Wszystko jest proste do wypełnienia, myśle, że każdy sobie z tym poradzi :)

Jak było u nas ? 

Abyśmy mogły z Miką przetestować usługi firmy "kuriersi.pl" została nam wysłana piłka ażurowa roz. M. Paczuszka przyszła do nas po 2 dniach, bardzo solidnie zapakowana, sama miałam mały problem, żeby rozedrzeć mocną taśmę :D Pani, która przyniosła mi paczkę była bardzo miła. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z ich usług!

Kontakt 

Firma Handlowo Usługowa KURIERSI Walerych Adam
ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 13
78-120 Gościno Pon - Pt w godzinach 08:00 - 16:00
tel. 737 897 003
e-mail: kontakt@kuriersi.pl
NIP: 671-171-93-78
REGON: 320062967

na stronie internetowej w zakładce kontakt' można rówenież wypełnić formularz konatktowy.

strona internetowa "kuriersi.pl" LINK

Dzięki za przeczytanie tego wpisu, zachecam do korzystania z usług kurierskicg tej firmy, na przykład do wysyłania psich paczuszek :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o nadawanie paczek, to ja od dawna korzystam z Sendit. Na stronie mam dostęp do oferty wielu różnych firm kurierskich np. DPD https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd. Często moje paczki wysyłam za pośrednictwem DPD. DPD oferuje tanie i szybkie przesyłki kurierskie z możliwością pełnego ich trackingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dobrą sprawę to nie słyszałam o tym rozwiązaniu. Osobiście trafiłam na fajny wpis w https://www.sendit.pl/blog/broker-kurierski-a-firma-kurierska-roznice o tym czym jest broker kurierski i czym jest firma kurierska. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z wynikających różnic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę gdy chodzi o same kwestie związane z kurierami to dla mnie również bardzo ważne jest to aby wiedzieć jak najwięcej o tych usługach. Zresztą zachęcam każdego do zapoznania się z wpisem https://dbmakler.pl/jak-transportowac-sprzet-agd/ aby wiedzieć dokładnie jak transportować sprzęt AGD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście fajna jest opcja nadawania z domu :) Tylko trzeba wcześniej parę rzeczy przygotować by mieć w do zapakować rzeczy. Jedną z nich jest taśma pakowa i można na taką z nadrukiem się zdecydować https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"