poniedziałek, 9 października 2017

Saal Digital - Recenzja fotoobrazu, fotozeszytu i fotoksiążki

                                                             
                                                           
Cześć! Dzsiaj chcę opowiedzieć Wam o firmie Saal Digital, pokazać Wam produkty, które można u nich znaleźć :D

O Saal Digital

Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.

Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów.
Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty. 

Tak pisze o sobie firma :)

Przed przedstawieniem Wam fotorzeczy pragnę powiedzieć Wam, że projektowanie w Saal Digital jest bardzo proste! Wystarczy pobrać aplikację dostępną na ich stronie :)

Przejdźmy do produktów!

FOTOOBRAZ




Fotoobraz który wybrałam przedstawia mnie i schroniskowe suczki którymi się opiekuję. Format obrazu to 60 cm na 80 cm. Jest wykonany w najwyższej jakości, moim zdaniem wielkość, którą wybrałam jest najtrafniejsza do zawieszenia na ścianę nad komodą :) 


 
Z tyłu oraz z boków przestrzeń jest biała.
 
Jeśli chodzi o czas realizacji, czekałam parę dni,a trzeba przyznać, że paczka szła z Niemiec, więc jest to bardzo szybko :D
 
Obraz przyszedł do mnie bardzo solidnie zapakowany, co jest wielkim plusem, ponieważ mam pewność, że nic się w trakcie podróży nie stanie.
 
Efekt końcowy jest rewelacyjny! fotoobraz od Saal Digital będzie idealną ozdobą nowego pokoju, a muszę przyznać, że nie lubię nudnych i pustych ścian :D

FOTOKSIĄŻKA
 
Moim pomysłem na fotoksiążkę było przedstawienie moich psów, sczek którymi się opiekuje w schronisku i kotów :)



Okładka jest twarda i ma piękny połysk. Sam wnętrze jest gładkie w dotyku, co bardzo mi się podoba. Tak jak już mówiłam przy fotoobrazie jakość jest nieziemska! Przy projektowaniu bardzo pomogły mi linie pomocnicze, sama chciałam dopasować zdjęcia według swojego pomysłu, także nie skorzystałam z gotowych szablonów.







Fotoksiążka to jedna z wielu ciekawych opcji na utrwalenie zdjęć naszego czworonoga, fantastyczna pamiątka albo prezent dla zaprzyjaźnionego psiarza! Jestem pewna, że każdy chciałby mieć udokumentowane w taki sposób "życie" swojego psa, rozwój szczeniaka lub historyjkę :D

FOTOZESZYT 
 
Moim pomysłem na fotozeszyt było przedstawienie zdjęć, które zrobiłam w dość podręczny sposób, i fotozeszyt to był strzał w dziesiątke!





 
Zdjęcia zostały wykonane na matowym papierze, co rozwiązuje problem widocznych odcisków palców, które spotyka się na błyszczących powierzchniach. Bardzo żywe kolory świetnie podkreślają charakter fotografii zwierzęcej, jak i ludzkiej. Za to należy się duży plus! Nie mam też żadnych zarzutów co do ostrości. Niektóre zdjęcia wyglądają nawet korzystniej niż na moim komputerze :D

Podsumowanie
Serdecznie polecam Wam produkty z firmy Saal Digital, są wysokiej jakości, nie trzeba długo czekać na zamówienie i zapewniam Was, że projektowanie jest proste jak budowa cepa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"