wtorek, 2 maja 2017

Sprawy organizacyjne



Cześć! Jak na dzisiaj parę spraw organizacyjnych :D Trochę się pozmieniało, trochę się pozmienia. Zapraszam do zapoznania się ze zmianami :)

1. Zacznijmy od tego, jak już pewnie zauważyliście, na blogu jest nowy szablon, a na fanpage grafika, bardzo serdecznie dziękujemy za modernizacje bloga Patrycji z Kreatywnie z psem ( https://kreatywniezpsem.blogspot.com/ ). Według nas jest przepięknie :D , a Waszym zdaniem? Jak Wam się podoba?

2. Na blogu będą się czasem pojawiać posty dotyczące kociego świata. Mam nadzieję, że się za to na mnie nie obrazicie :) W tym miejscu chciałabym przedstawić moje dwie kotki :D

Marian ( jest to kociczka, ale imię ma męskie ) urodził się 7 maja 2016 r. Jest szalony, nie obliczalny i "pomarańczowy". Mimo nieco narwanego charakteru jest najukochańszuym kotem na świecie :D




.
Polly vel Policja to kotka rasy brytyjskiej z rodowodem FCI, urodzona 7 lipca 2017 r. Jest taką księżniczką w domu, robi co jej się podoba i kiedy jej się podoba. I za to wszyscy ją kochają. Wydaje mi się to troszeczkę dziwne, że Polly trzeba nosić do miski z jedzeniem, żeby raczyła coś zjeść, a bezdomniaki nie mają takiej miski :(











3. Z powodu szkoły i innych zajęć dodatkowych, będę się starała dodawać posty co 3-4 dni. Przysięgam, że w wakacje będę częściej aktywna :D Jeśli post się nie pojawi w przeciągu tych dni, błagam nie miejcie do mnie za to pretensji :D :D

4. Serdecznie Was proszę, abyście napisali do mnie ( na email - u lub na fanpage ) jakiego typu wpisy Wam się najbardziej podobają, czego chcecie więcej, a czego mniej :D

5. Jeżeli ta setka recenzji Was zanudza, również powiedzcie mi o tym :D

6. Będę na "ŁAPA TARG II" w Warszawie, 20 maja. Bardzo chętnie się z Wami spotkam, będę dostępna również z aparatem dla zainteresowanych na sesję dla psiaka :D

No, to by było chyba na tyle :D Już niedługo kolejna recenzja, do zobaczenia. Przypominam również o zaglądaniu na naszego fanpage :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"